STAKING LEERKRACHTEN – BKV JEUGD ATELIER OPEN

Vrijdag 31 januari opent BKV haar deuren als de leerkrachten staken!

Omdat op vrijdag 31 januari de leerkrachten voor de tweede dag staken biedt de BKV de  Jeugd van de Bergeijkse basisscholen vanaf groep 4, van 14:00 tot 16:00 (onder voorbehoud), een extra creatieve activiteit aan in het BKV Jeugd Atelier aan Dr. Rauppstraat 37 te Bergeijk.
De kinderen kunnen dan kennismaken met enkele kunstvormen aan de hand van diverse materialen, en technieken.
Omdat nog onbekend is hoeveel kinderen in zullen schrijven, wordt er op deze vrijdagmiddag gewerkt aan een groepsopdracht waarbij eigen inbreng zal worden gestimuleerd!
Voor deze speciale middag bedragen de kosten slechts € 5,- inclusief materialen en een pauzedrankje/koekje.
Kinderen vanaf groep 4 graag TIJDIG VOORAF aanmelden voor dit extra aanbod op vrijdagmiddag van het BKV-jeugdatelier door de volgende gegevens door te geven: naam, leeftijd, telefoonnummer en E-mailadres (+ uw voorkeur qua gewijzigde deelname tijd, mochten de inschrijvingen het aantal van 12 ruim worden overschreden) via het inschrijfformulier op de BKV website www.bergeijksekunstenaarsvereniging.nl, via het telefoonnr. 06-20745583 of via het E-mailadres: bkvjeugdatelier@gmail.com

Indien de inschrijvingen het aantal van 12 kinderen ruim wordt overschreden, zullen de deelname tijden worden aangepast zodat de kinderen over twee groepen worden verdeeld: van 13:00u. tot 15:00u. en van 15:30u. tot 17:30u.
De eventuele gewijzigde deelname tijd  wordt donderdagavond aan u doorgemaild.