BKV Jeugd Atelier

Vanaf dinsdag, woensdag en donderdagmiddag, respectievelijk 7 november, 15 en 16 november 2023 biedt de BKV in blok 2 weer een gevarieerd programma aan

Op dinsdag 7 november starten we, onder begeleiding van Henny Herps, vanaf 15:30u – tot 17:00u. weer met tekenlessen voor aankomende tekentalenten van 10 tot 12 jaar.

Vanaf woensdagmiddag 15 november (14:00 tot 16:00 uur) starten we blok 2 onder begeleiding van Silvia en vrijwilligers.
Op donderdagmiddag 16 november ( 15:30u. tot 17:30u) wordt onder begeleiding van een nieuwe docente Marijke samen met vrijwilligers gestart met blok 2.
De docent Cil moest helaas zijn activiteiten voor het BKV jeugdatelier stoppen in verband met lichamelijke klachten.
Zowel op woensdag als op donderdagmiddag zijn de kinderen van de Bergeijkse basisscholen en omgeving van groep 4 t/m groep 8 weer van harte welkom.

Het aanbod van tekenen in blok twee bestaat uit 6 weken en die van woensdag- en donderdagmiddag uit 5 weken.

Omdat in de maand juni 2024 de docent tekenen met vakantie is, ziet het het aantal lessen per blok er iets anders uit dan het aantal lessen op de woensdag- en donderdagmiddag

De kosten per middag bedragen € 5,00, inclusief materialen. Indien mogelijk stellen wij het op prijs dat het deelname geld van € 25,- (5 middagen per cyclus x € 5,-) overgemaakt wordt op de rekening van de BKV:
IBAN: NL39RABO0130849928
Gezinnen met een klein budget kunnen gebruik maken van de regeling voor kinderen via Stichting Leergeld Informatie hierover op de website www.leergeldveldhovendekempen.nl

Kinderen kunnen zich opgeven voor het BKV-Jeugdatelier door hun gegevens door te geven via het inschrijfformulier op deze website (leeftijd, adres, telefoonnr. , E-mailadres en basisschool ) of via het telefoonnr. 0031-(0)620745583 / info@bergeijksekunstenaarsvereniging.nl

Let op… jezelf wel van tevoren per inschrijfformulier (BKV website, E-mail of telefonisch aanmelden via bovenstaand E-mailadres of telefoonnummer.
Het maximaal aantal per activiteit is beperkt tot 12 kinderen, het tekenprogramma tot 8 kinderen.