BKV Jeugd Atelier

Vanaf woensdag en donderdagmiddag, respectievelijk 15 en 16 mei 2024 biedt de BKV in blok 5 weer een gevarieerd programma aan

Vanaf woensdagmiddag 15 mei (14:00 tot 16:00 uur) starten we blok 5 onder begeleiding van Silvia en vrijwilligers.
Op donderdagmiddag 16 mei ( 15:30u. tot 17:30u) wordt onder begeleiding van een nieuwe docente samen met vrijwilligers gestart met blok 5.

Zowel op woensdag als op donderdagmiddag zijn de kinderen van de Bergeijkse basisscholen en omgeving van groep 4 t/m groep 8 weer van harte welkom.

Het aanbod van tekenen komt in blok 5 te vervallen in verband met de vakantie van de docent tekenen.

De kosten per middag bedragen € 5,00, inclusief materialen. Indien mogelijk stellen wij het op prijs dat het deelname geld van € 25,- (5 middagen per cyclus x € 5,-) overgemaakt wordt op de rekening van de BKV:
IBAN: NL39RABO0130849928
Gezinnen met een klein budget kunnen gebruik maken van de regeling voor kinderen via Stichting Leergeld Informatie hierover op de website www.leergeldveldhovendekempen.nl

Kinderen kunnen zich opgeven voor het BKV-Jeugdatelier door hun gegevens door te geven via het inschrijfformulier op deze website (leeftijd, adres, telefoonnr. , E-mailadres en basisschool ) of via het telefoonnr. 0031-(0)620745583 / info@bergeijksekunstenaarsvereniging.nl

Let op… jezelf wel van tevoren per inschrijfformulier (BKV website, E-mail of telefonisch aanmelden via bovenstaand E-mailadres of telefoonnummer.
Het maximaal aantal per activiteit is beperkt tot 12 kinderen, het tekenprogramma tot 8 kinderen.