Tentoonstellingen en lezingen

Naar aanleiding van het 10-jarig bestaan van de BKV is er maandelijks een nieuwe tentoonstelling te bezichtiging of een lezing bij te wonen van 1 van de BKV-leden.

Inmiddels hebben Joseph van den Enden (Keramisch werk) en Henny Herps (schilderijen en lezing “Vreemde Vogels”) Joh Roijers, Bob Bruns en Wilhelmien van Dijk hun werk tentoongesteld In onder meer het BKV-atelier aan de Dr. Rauppstraat 37 te Bergeijk.

De volgende tentoonstellingen zijn van:

1- Expositie Peter Toirkens en Conny Franssen in Bergeijk

Op zaterdag 30 en zondag 31 juli vindt in Bergeijk in het kader van het 10-jarig bestaan van de Bergeijkse Kunstenaars Vereniging een expositie plaats van 2 kunstenaars: Peter Toirkens uit Waalre en Conny Franssen uit Bergeijk.
De expositie is getiteld ‘Couleur Lokaal’.
Fotograaf Peter ontwikkelde recentelijk een nieuwe stijl vanuit het experimenteren met beelden tijdens vakanties in Zuid-Frankrijk. Dit leverde een serie abstracte werken op, waarbij vorm, kleur en structuur de fantasie van de kijker in beweging zetten.
Conny Franssen maakt vanuit een intuïtieve benadering kleurrijke schilderijen, vaak leidend tot bloemige dynamische werken. Daarnaast creëert ze middels macrofotografie abstracties uit de dagelijkse werkelijkheid, waardoor een onherkenbare nieuwe wereld ontstaat. Haar werk is te vinden op www.qeimoy.com.
De expositie vindt plaats in het BKV-atelier aan de Dr. Rauppstraat 37 te Bergeijk.
Openingstijden beide dagen: 13.00 – 17.00 uur. Toegang grat
is.

2 – Expositie van Henny Herps en Daan van den Enden

Bij deze nodigen Henny Herps en Daan van den Enden jou uit op 20 en 21 augustus in ons atelier van de BKV , dr. Rauppstraat 37 in Bergeijk.
Je bent zowel op zaterdag als zondag welkom om 12.00 tot 17.00 uur. Zet het in je agenda en tot ziens.