3e Open Atelierroute BKV

Hele dag

Gemeente Bergeijk BKV Atelier 120

3e Open Atelierroute van de Bergeijkse Kunstenaarsvereniging
De Bergeijkse Kunstenaars Vereniging ( BKV) houdt haar 3e open atelier route in Bergeijk in het weekend van 9 en 10 september 2017. Deze Open atelier route van BKV wordt om de 2 jaar georganiseerd. Zestien BKV kunstenaars openen hun ateliers om in contact te komen met een zo’n groot mogelijke publiek. De ateliers van de deelnemende kunstenaars bevinden zich in de diverse kerkdorpen van de gemeente Bergeijk. We adviseren de bezoekers met de fiets te gaan om alle locaties te bezoeken.

De fietstocht via de verschillende kerkdorpen en ateliers is op zich al een plezierige tocht op zich. De ateliers bevinden zich in Westerhoven, Riethoven en Bergeijk het Loo en Bergeijk Het Hof. Bezoekers kunnen in gesprek gaan met de kunstenaar om over zijn of haar werk te praten. Bij 3 kunstenaars kan de bezoeker deelnemen aan een kortstondige workshop. De locaties waar workshops worden gegeven zijn Hof 120 (klei- en schilder workshop) en Dr. Raupstraat 15 (schilder workshop) te Bergeijk het Hof. Wij willen de bezoekers van de open atelier route adviseren om ook het adres aan de Hofmanheideweg 2 te bezoeken. Daar tonen 4 beeldhouwers en 1 keramiste hun werk. De opening van de atelier route 2017 vindt plaats om 10.30 uur op het adres Hof 120, in het BKV Atelier 120. Bezoekers die nog geen flyer hebben ontvangen kunnen er een ter plekke mee nemen. Hierop treffen zij een plattegrond aan waar alle open ateliers op worden aangegeven..