ALGEMENE LEDENVERGADERING BKV

Hele dag

Elzenthoeven

Beste Leden en Vrienden van de BKV,

Zoals al eerder aangekondigd in de laatste Nieuwsbrief wil het bestuur u nogmaals en uitdrukkelijk uitnodigen voor de Algemene Ledenvergadering op 18 oktober a.s.; vanaf 19:30 bent u welkom.
De vergadering zelf begint om 20:00
Om enigszins zicht te hebben op het aantal personen dat die avond aanwezig zijn, willen wij u met klem vragen zich per mail of telefoon aan wilt geven of u van de partij bent.
Wel zo handig voor de catering, die zoals altijd op voortreffelijke wijze verzorgd wordt door Mieke Weekers.

Dit jaar vergaderen wij op een, voor de meeste vrij onbekende, maar bijzondere locatie; namelijk in de Elzenthoeve te Luyksgestel, Aan de Elsendijk 1, 5575 XG  Luyksgestel. Telnr. – 0031-651216492, E-mailadres: info@elzenhoeven.eu, Website: www.elzenhoeve.eu

De Elzenthoeve is een authentieke boerderij die herbouwd is, waarna het een passende creatieve bestemming heeft gekregen. De sfeer die deze omgeving uitademt is inspirerend te noemen.
Frank en Marie-José, de eigenaren, die de kunsthandel “Van Ham Kunst” drijven, zijn onze gastheer en gastvrouw.
Er zijn diverse kunstwerken te bewonderen waarover zij graag wat meer over willen vertellen.
Kortom een passende locatie voor onze BKV vergadering.

Het bestuur hoopt van harte dat zowel de agenda, het verdere avondprogramma als de locatie uw nieuwsgierigheid zodanig geprikkeld heeft dat wegblijven deze keer geen optie meer is.

Route naar de Elzenthoeve:

Komende van Bergeijk. neemt u ter hoogte van het restaurant “Afrika Savanne” de afslag naar links. U rijdt enkele Km. door. Sla daarna op de gelijkwaardige T-kruising linksaf en daarna, vrijwel meteen, op de volgende T-splitsing rechtsaf.
Na een honderd meter vindt u de Elzenthoeve nr. 1 aan uw rechterhand. (woning opgetrokken uit lichtgrijze stenen).

Voor de agenda, verwijs ik u graag naar het menu-item “Vergaderingen” – alleen toegankelijk voor ingelogde BKV-leden.