BKV Jeugd Atelier

BKV Jeugd Atelier

Woensdagmiddag 2 juni
en donderdagmiddag 3 juni is het zover
Het aanbod van het jeugdatelier: beeldende vorming aan de hand van uiteenlopende materialen, technieken en projecten.
Er kan gewerkt worden aan groepsopdrachten en natuurlijk kan men ook met eigen ideeën aan de slag.
Elk kind kan zich uitleven onder begeleiding van bevoegde en ervaren vakdocenten die bij worden gestaan door enthousiaste vrijwilligers.

Kinderen van groep 4 t/m groep 8 op woensdagmiddag vanaf 14:00 tot 16:00 uur of op donderdagmiddag vanaf 15:30u. tot 17:30u. zijn van harte welkom.
Het aanbod is in een aantal blokken van circa 6 weken ingedeeld, rekening houdend met de schoolvakanties.
Hierbij een overzicht van alle data van het tweede thema-blok:
woensdagmiddagen – 2/9/16/23/30 juni – 7 juli
donderdagmiddagen – 3/10/17/24/ juni – 1/8 juli

De kosten per middag bedragen € 5,00, inclusief materialen.
Indien mogelijk stellen wij het op prijs dat het deelname geld van € 30,-
(6 middagen per cyclus x € 5,-) overgemaakt wordt op de rekening van de BKV.
IBAN: NL39RABO0130849928
Gezinnen met een klein budget kunnen via het zorgloket van de gemeente Bergeijk gebruik maken van een subsidie van het Jeugd en Cultuurfonds.

Kinderen kunnen zich opgeven voor het BKV-Jeugdatelier door hun gegevens door te geven via het inschrijfformulier op deze website (leeftijd, adres, telefoonnr. en E-mailadres ) of via het telefoonnr. 0031-(0)620745583 / bkvjeugdatelier@gmail.com / info@bergeijksekunstenaarsvereniging .nl

Let op… jezelf wel van tevoren per inschrijfformulier (BKV website, E-mail of telefonisch aanmelden via bovenstaand E-mailadres of telefoonnummer