BKV Jeugdatelier woensdagmiddag

Datum(s) - 5 februari 2020

BKV Atelier

BKV Jeugdatelier

Het tweede en laatste blok van 2019 van het BKV Jeugdatelier zit er weer op.
Woensdagmiddag 27 en donderdagmiddag 28 november waren de laatste Jeugdatelier middagen van dit jaar.
Tsja, de tijd vliegt!
We kunnen terugkijken op heel veel enthousiasme bij zowel de deelnemers als docenten.

Het volgende blok start op woensdagmiddag 15 januari 2020

Op woensdagmiddag zal Silvia zal samen met vrijwilligster Wilhelmien het aanbod blijven verzorgen.
Als extra zal keramist Joseph van den Enden zal vanuit zijn bekendheid met klei , op de woensdagmiddag samen met Silvia en Wilhelmien de kinderen kennis laten maken met deze techniek.
We gaan in de voetsporen van Picasso borden maken waarop de kinderen hun eigen ontwerp aanbrengen.

Wij vragen u als ouders  hun kinderen tijdig op te geven voor het volgende blok.
– woensdagmiddag  14:00u. – 16:00u. van 15-jan-2020 t/m 19-febr-2020

Heeft u opmerkingen of vragen over de gang van zaken, dan horen wij dat graag van u.

Wat betreft de deelname kosten;  € 30,- voor 6 middagen.

Om het zowel voor de docenten als de penningmeester gemakkelijk te maken gaat onze voorkeur er naar uit dat u het bedrag overmaakt op de rekening van de BKV – IBAN NL39RABO0130849928 (met vermelding van de naam van u kind en de middag waarop uw kind wil deelnemen).
Uiteraard kunt ook ook per keer betalen.
Ouders met beperkte financiële middelen kunnen contact opnemen met het zorgloket van de gemeente.

Met vriendelijke groet, mede namens de docenten en vrijwilligers